1 aydır gürcistandayım yaşadığımı hissetmeye başladım
34
●3.884
- 31-01-2025, 19:04:52Üyeliği durdurulduBaykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocam dediğim gibi burada depozit diye bişey yok ay kiranı ve yıl sonu kiranı ödüyorsun eve geçiyorsun direk, ev araç gereçleri ucuz. pasaporta gerek yok kimlik ilede gelebiliyorsun ama senın yerınde olsam pasaportlar geliirimBaykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 19:05:54Üyeliği durdurulduGelir gelmez ufak çaplı düzen kurmak için ne kadar gerekli peki ? Eşimle beraber evlendiğimiz gibi yurt dışına gitme ve yerleşme planım var.Bakuriani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 19:19:25Kimlik yerine pasaport ile gitmenin farkı/faydası nedir?Bakuriani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturum/Çalışma izni alabiliyor muyuz?
Maaşlar ne kadar ortalama? - 31-01-2025, 19:21:02Gürcistanın da malesef insana değer verilen bir ülke olduğunu düşünmüyorum. Yaya yolundan karşıdan karşıya geçebilicek misiniz deneyin bakalım
- 31-01-2025, 19:37:52Hocam senin dediğin milyonda bir.. varsa öyle bir yer bana da ayarla hemen geleyim.Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 19:47:23Üyeliği durduruldutamda onu söyleyecektim yaya yolundan ben geçene kadar hiç kimse geçmiyo çünkü yaptırımları çok ağır test edildi 50 kere falan hepsi durduMoneyManager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle