hocam dediğim gibi burada depozit diye bişey yok ay kiranı ve yıl sonu kiranı ödüyorsun eve geçiyorsun direk, ev araç gereçleri ucuz. pasaporta gerek yok kimlik ilede gelebiliyorsun ama senın yerınde olsam pasaportlar geliirim
Gelir gelmez ufak çaplı düzen kurmak için ne kadar gerekli peki ? Eşimle beraber evlendiğimiz gibi yurt dışına gitme ve yerleşme planım var.