Sürekli gelip gidiyorum evet güzel bir yer ancak Türk'leri pek sevmiyorlar sadece gelir kaynağı olarak görüyorlar. Yıllardır gelip gittiğim bir yer olduğu için söylüyorum. Yaşanacak yer evet, hem fiyatlar da çok uygun ama Türkiye'yi tutmuyor.