• 31-01-2025, 20:01:43
    #19
    Hocam kira durumları nasıl ? yeme içme kalma vs vs aylık total ne gidiyor
  • 31-01-2025, 20:20:52
    #20
    Yorumum bulunsun belki birgun cocugu hanimi alir giderim elektrikcilik yaparim oralarda ☺
  • 31-01-2025, 20:50:36
    #21
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli gelip gidiyorum evet güzel bir yer ancak Türk'leri pek sevmiyorlar sadece gelir kaynağı olarak görüyorlar. Yıllardır gelip gittiğim bir yer olduğu için söylüyorum. Yaşanacak yer evet, hem fiyatlar da çok uygun ama Türkiye'yi tutmuyor.
    "Pek sevmiyorlar" değil, "Hiç sevmiyorlar" diyebilirim. Ben Ardahan'dayım. Ara sıra sigara almaya gidiyorum. Gürcistan polisleri bizim vatandaşlarımıza küçümseyerek bakıyor ve çok aksi davranıyor. İç kısımlarda da en ufak bir şeyde ceza ve hesap kitleme çabaları.
    • OzeL
    OzeL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-01-2025, 21:25:36
    #22
    ben giresunluyum hocam her sene fındığa geliyordu çalısmaya artık sadece gelip günü birlik alışveriş yapıp geri dönüyorlar ne hallere geldik bu arada gürcistan küçük ama güzel dolandırıcılara dikkat edin yeterli
  • 31-01-2025, 23:31:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Pek sevmiyorlar" değil, "Hiç sevmiyorlar" diyebilirim. Ben Ardahan'dayım. Ara sıra sigara almaya gidiyorum. Gürcistan polisleri bizim vatandaşlarımıza küçümseyerek bakıyor ve çok aksi davranıyor. İç kısımlarda da en ufak bir şeyde ceza ve hesap kitleme çabaları.
    Al benden de O kadar! Elimde telefon ile geçiş gişelerinin önünde eşimle birlikte duruyordum. Sesini yükselterek telefonu indirmemi ve kayıt yapmamamı söyledi. Bende kendisine telefonu çevirerek kayıt yapmadığımı ve önemli bir mesaja yanıt verdiğimi belirttim.

    Daha sonra ise bayan bir polis gelerek yanıma ne dediyse artık anlamadım. Eliyle ileri doğru git hareketi yaptı ve bende ayrıldım gittim. Ters ve anlayışsızlar.
  • 01-02-2025, 11:28:36
    #24
    35 k nedir hocam villadamı oturuyon etiler bebek beşiktaşta oturucagına daha uygun semtlerde oturabilirsin 40 k kazanıyorum 12 kira veriyorum kalanıda bana yetiyor allaha şükür cocuguma ne istiyorsa alabiliyorum aracıma yakıt yetiştirebiliyorum ihtiyaclarımı gideriyorum üsttüne heray belli bi miktar birikim yapabiliyorum bana kalırsa 100 k alıp yettiremeyen tiplerde sorun var rahata alışıp hergün dışardan yemek yiyip lüzumsuz seylere gereksiz paralar vermemek gerek başka ülküde süriyeli mülteci muamelesi görmek yerine kendini dizginlemek gerek
  • 01-02-2025, 13:08:53
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Volser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 k nedir hocam villadamı oturuyon etiler bebek beşiktaşta oturucagına daha uygun semtlerde oturabilirsin 40 k kazanıyorum 12 kira veriyorum kalanıda bana yetiyor allaha şükür cocuguma ne istiyorsa alabiliyorum aracıma yakıt yetiştirebiliyorum ihtiyaclarımı gideriyorum üsttüne heray belli bi miktar birikim yapabiliyorum bana kalırsa 100 k alıp yettiremeyen tiplerde sorun var rahata alışıp hergün dışardan yemek yiyip lüzumsuz seylere gereksiz paralar vermemek gerek başka ülküde süriyeli mülteci muamelesi görmek yerine kendini dizginlemek gerek
    yoo gayet standart *** gibi ev hatta hocam sen istanbulda 12 kira veriyorsun sen oradan ayrıl ben 20 veriyim ev sahibine söyle
  • 01-02-2025, 13:33:42
    #26
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben istanbul'un kartalında deniz manzaralı sitede 8500 e kalıyorum "ama" bu sanılmasın ki ucuzluk, hayır.

    Yeme içme kısmı türkiye'den bi tık ucuz ise benim için aman aman bi manası yok işin aslı. Ortalama orta düzey kira fiyatları nedir peki ? Kendimiz bi eve yerleşsek vs. Bir de pasaport vs neler gerekiyor?
    10 yıl öncemi geçtin o eve naptın
  • 01-02-2025, 14:23:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Selam hocam oturumu ve araç için belgeleri, ehliyeti nasıl hallettiniz, saygılar.