1 aydır gürcistandayım yaşadığımı hissetmeye başladım
34
●3.884
- 31-01-2025, 20:50:36"Pek sevmiyorlar" değil, "Hiç sevmiyorlar" diyebilirim. Ben Ardahan'dayım. Ara sıra sigara almaya gidiyorum. Gürcistan polisleri bizim vatandaşlarımıza küçümseyerek bakıyor ve çok aksi davranıyor. İç kısımlarda da en ufak bir şeyde ceza ve hesap kitleme çabaları.OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2025, 23:31:01Üyeliği durdurulduAl benden de O kadar! Elimde telefon ile geçiş gişelerinin önünde eşimle birlikte duruyordum. Sesini yükselterek telefonu indirmemi ve kayıt yapmamamı söyledi. Bende kendisine telefonu çevirerek kayıt yapmadığımı ve önemli bir mesaja yanıt verdiğimi belirttim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha sonra ise bayan bir polis gelerek yanıma ne dediyse artık anlamadım. Eliyle ileri doğru git hareketi yaptı ve bende ayrıldım gittim. Ters ve anlayışsızlar. - 01-02-2025, 11:28:3635 k nedir hocam villadamı oturuyon etiler bebek beşiktaşta oturucagına daha uygun semtlerde oturabilirsin 40 k kazanıyorum 12 kira veriyorum kalanıda bana yetiyor allaha şükür cocuguma ne istiyorsa alabiliyorum aracıma yakıt yetiştirebiliyorum ihtiyaclarımı gideriyorum üsttüne heray belli bi miktar birikim yapabiliyorum bana kalırsa 100 k alıp yettiremeyen tiplerde sorun var rahata alışıp hergün dışardan yemek yiyip lüzumsuz seylere gereksiz paralar vermemek gerek başka ülküde süriyeli mülteci muamelesi görmek yerine kendini dizginlemek gerek
- 01-02-2025, 13:08:53Üyeliği durdurulduyoo gayet standart *** gibi ev hatta hocam sen istanbulda 12 kira veriyorsun sen oradan ayrıl ben 20 veriyim ev sahibine söyleVolser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2025, 13:33:4210 yıl öncemi geçtin o eve naptınBaykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2025, 14:23:43Üyeliği durdurulduSelam hocam oturumu ve araç için belgeleri, ehliyeti nasıl hallettiniz, saygılar.