"Pek sevmiyorlar" değil, "Hiç sevmiyorlar" diyebilirim. Ben Ardahan'dayım. Ara sıra sigara almaya gidiyorum. Gürcistan polisleri bizim vatandaşlarımıza küçümseyerek bakıyor ve çok aksi davranıyor. İç kısımlarda da en ufak bir şeyde ceza ve hesap kitleme çabaları.
Al benden de O kadar! Elimde telefon ile geçiş gişelerinin önünde eşimle birlikte duruyordum. Sesini yükselterek telefonu indirmemi ve kayıt yapmamamı söyledi. Bende kendisine telefonu çevirerek kayıt yapmadığımı ve önemli bir mesaja yanıt verdiğimi belirttim.
Daha sonra ise bayan bir polis gelerek yanıma ne dediyse artık anlamadım. Eliyle ileri doğru git hareketi yaptı ve bende ayrıldım gittim. Ters ve anlayışsızlar.