Sürekli gelip gidiyorum evet güzel bir yer ancak Türk'leri pek sevmiyorlar sadece gelir kaynağı olarak görüyorlar. Yıllardır gelip gittiğim bir yer olduğu için söylüyorum. Yaşanacak yer evet, hem fiyatlar da çok uygun ama Türkiye'yi tutmuyor.
"Pek sevmiyorlar" değil, "Hiç sevmiyorlar" diyebilirim. Ben Ardahan'dayım. Ara sıra sigara almaya gidiyorum. Gürcistan polisleri bizim vatandaşlarımıza küçümseyerek bakıyor ve çok aksi davranıyor. İç kısımlarda da en ufak bir şeyde ceza ve hesap kitleme çabaları.