Volser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 k nedir hocam villadamı oturuyon etiler bebek beşiktaşta oturucagına daha uygun semtlerde oturabilirsin 40 k kazanıyorum 12 kira veriyorum kalanıda bana yetiyor allaha şükür cocuguma ne istiyorsa alabiliyorum aracıma yakıt yetiştirebiliyorum ihtiyaclarımı gideriyorum üsttüne heray belli bi miktar birikim yapabiliyorum bana kalırsa 100 k alıp yettiremeyen tiplerde sorun var rahata alışıp hergün dışardan yemek yiyip lüzumsuz seylere gereksiz paralar vermemek gerek başka ülküde süriyeli mülteci muamelesi görmek yerine kendini dizginlemek gerek
yoo gayet standart *** gibi ev hatta hocam sen istanbulda 12 kira veriyorsun sen oradan ayrıl ben 20 veriyim ev sahibine söyle