ben giresunluyum hocam her sene fındığa geliyordu çalısmaya artık sadece gelip günü birlik alışveriş yapıp geri dönüyorlar ne hallere geldik bu arada gürcistan küçük ama güzel dolandırıcılara dikkat edin yeterli