Konu
1 aydır gürcistandayım yaşadığımı hissetmeye başladım
31-01-2025, 19:10:30
#14
Sergion
Üstadım öncelikle senin adına çok sevindim. Peki orada kalma prosedürü nedir? Geçerli bir vize olayı var mı, bu süre bitince ne yapıyorsunuz?