Gürcistanın da malesef insana değer verilen bir ülke olduğunu düşünmüyorum. Yaya yolundan karşıdan karşıya geçebilicek misiniz deneyin bakalım
tamda onu söyleyecektim yaya yolundan ben geçene kadar hiç kimse geçmiyo çünkü yaptırımları çok ağır test edildi 50 kere falan hepsi durdu