hocam dediğim gibi burada depozit diye bişey yok ay kiranı ve yıl sonu kiranı ödüyorsun eve geçiyorsun direk, ev araç gereçleri ucuz. pasaporta gerek yok kimlik ilede gelebiliyorsun ama senın yerınde olsam pasaportlar geliirim
Kimlik yerine pasaport ile gitmenin farkı/faydası nedir?
Oturum/Çalışma izni alabiliyor muyuz?
Maaşlar ne kadar ortalama?