Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müşteri yaptığım işin para iadesini istiyor.
40
●4.010
- 19-01-2025, 15:48:19asla ne halin varsa gör gibisinden yaklaşmadım. Yeri geldi ücretsiz revize bile sundum. Acil durum oldu 1 lira almadan iş yaptığım da oldu. Ama ben tolerans sağladıkça günde 20 saat çalışma performansı bekledi. Mesaim 23.00 06.30 dememe rağmen saat 11 de arayıp şuraya acil müdahale etmelisiniz gibi cümlelerde bulunuldu. Ben zaten maksimum şeklinde çalıştım. Ama daha fazlası istendi. Ne halin varsa gör ben teslim ettim gibi bişey sözkonusu değil.
- 19-01-2025, 16:17:49müşteri haklı diyenlere aldanma sen haklı durumdasın yerinde olsam zaten en başta bu tavrı sergileyen bir müşteriye direk "hocam iş sona erdi, ücretinizi iade ediyorum sebebi bu davranışlar çerçevesinde faaliyet yürüten biri değilim" der geçerim beni uykumdan uyandırsın veya ilettiği liste dışında herhangi bir şeyi ücretsiz yaptırmaya kalksın o iş benim için orada son bulur derim ya liste tamamlanır sonrasında ek ücret yada iş sona ersin seçim sizinerdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz çok tahammül etmişsiniz gerçekten rezalet bir müşteri tipi bu hocam - 19-01-2025, 16:29:01Şöyle diyim. 1 ay istediklerini gece gündüz yapıp, kendimden ödün verip yeterki karşımdakinin istediği olsun diyip, en sonunda artık o derece üzerime gelip gözüm parayı felan görmeyip yeter artık dediğim oldu. İnsanlar detayı bilmeden konusuyor malesef.IAMKURUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2025, 17:11:15hocam ekstra ücret talep edin, bitmiş hizmet ise.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sözleşme yapıyorsanız öneri olarak sözleşme içerisine lütfen;
sorunsuz teslim edilen hizmetin iadesi satıcı tarafından kabul edilmeyecektir.
uyuşmazlık yaşanması durumunda satıcının çözüm odaklı yaklaşacağını beyan eder. - 19-01-2025, 17:36:18Talep için müşteriye bakım destek paketi sunmak zorundasınız.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program nedir programlama dili nedir bilmiyorum ama ortalama bir fiyat belirlersiniz örneğin 3 saatlik destek paketi: 450 usd diyebilirsiniz.
- Talepler için salı günleri 14:00-15:00 arasında toplantı yapacağınızı söyleyin.
- Revizeler içinde Perşembe günleri 14:00-16:00 arasında çalışabileceğinizi bunun dışında mesai harcamasını yapamayacağınızı söyleyin.
Bakım anlaşması saatleri dışında. Acil destekler için saatlik 150 usd değil 250 usd olduğunu söyleyin. Telefon, Whatsapp vb. işlemler için....
Whatsapp görüşmesi örneğin
- Hocam xxx işlemini yapamıyorum hata veriyor...
+ Kontrol sağlıyorum...
- Kontrol ettim bug mevcut güncelleme yapacağım 1 saat ücret şarj etmem gerekiyor. Kabul ediyormusunuz?
............. Çalışma bu şekilde devam eder....
Hem müşteri emeğin karşılığı olduğunu bilir... Sizde sömürüldüğünüzü düşenmezsiniz.
Anlaşma sağlanması durumunda hafta başı ücreti talep edin.
Bir sözleşmeye bağlayın ve sözleşmede iade koşullarınıda ekleyin... (İade edilmez vb.)
Bu müşteriye olan saygı değildir. Bence müşteride saygıyı hak ediyordur.... Ne kadar toksik olsada.
Ama emeğinize ve ürününüze olan saygıdan dolayı bunu yapmanız bence gerekiyor. - 19-01-2025, 17:39:36Değerli kardeşim çok keskin konuşmuşsun. Daha sonrasında geliştirme yapmamak için bir çok problem devreye girebilir.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Projede daha sonradan istenilen şey, üslup, o anki iş durumu, günlük yaşantıdaki problemler vs vs diye uzatılabilir.
Her yapılan iş kendi içinde değerlendirilmelidir. - 19-01-2025, 17:55:18Bunu yapınca aldığım cevap şu: iş aşırı acil, iş bitmeden para konuşuyorsunuz. 😊Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle