• 19-01-2025, 11:50:22
    #10
    Piyasa uyanık dolu baksın işine
  • 19-01-2025, 11:52:30
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    Yazılım işinde iade diye bir şey olmaz. Siz oturacaksınız bir yazılım kodlayacaksınız müşteri onaylayacak iş teslim edilecek sonra iade istenecek öyle bir dünya yok. Revize konusunda yardımcı olsaydınız iyi olurdu tabi o noktada sizin de biraz hatanız var.

    Bu gibi süreçlerde sıkıntı yaşamamak için sözleşme yapmak gerekiyor.

    Fatura kestiniz mi bu arada verdiğiniz hizmet için? Fatura bu tür anlaşmazlıklarda yine sizin lehinize faydalı olur.
  • 19-01-2025, 11:52:33
    #12
    Böyle bir durumda iade kesinlikle yapılmaz, söz konusu dahi edilemez. İşine baksın..
  • 19-01-2025, 11:52:38
    #13
    Revize için karşı taraf haklı ama asla geri iade yapılmaz. Belirtilen süre 2 ay yani 2 ay kullanılmış bir sistem geri iade edilmesi çok saçma başka yazılımcılar da bunu baltalıyor hoş bir durum değil
  • 19-01-2025, 11:54:23
    #14
    Revizede yardım edin 1 defalık , sonra tekrar ilgilenmeyeceğinizi belirtin olsun bitsin.
  • 19-01-2025, 11:56:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    taygunuzunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum da ücret iadesi yapmanızı gerektiren bir şey göremiyorum. Başka bir yazılımcının sistemi geliştirememesi yada yazdığınız dile hakim olmaması sizin sorununuz değil. Ayrıca sistem 2 ay kullanılmış buda demek oluyor ki istedikleri şartları 2 ay boyunca karşılamış. Bence geliştirme kısmı için termin vererek geliştirmeyi yapmanız daha iyi olacaktır.
    geçmişte bu durumlar olmasına rağmen dava edildim ve karşı taraf kazandı
  • 19-01-2025, 12:05:46
    #16
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmişte bu durumlar olmasına rağmen dava edildim ve karşı taraf kazandı
    Benim şöyle bir politikam var. İşi yaparım. Müşteriye test ettiririm her yerini. Eğer tamam olmuş derse ücreti talep ederim. İş bitmeden ücret almam. Her şeyi onaylayıp gönderiyor. İş de sorunsuz çalışıyor. Yeni çalıştığı kişiler artık para koparmak için mi yeniden yapılmasını istiyor bilmiyoruz. Her sey olabilir. Böyle bir talep gerçekleştiriyor. Etik bir çalışma değil.
  • 19-01-2025, 12:07:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şöyle bir politikam var. İşi yaparım. Müşteriye test ettiririm her yerini. Eğer tamam olmuş derse ücreti talep ederim. İş bitmeden ücret almam. Her şeyi onaylayıp gönderiyor. İş de sorunsuz çalışıyor. Yeni çalıştığı kişiler artık para koparmak için mi yeniden yapılmasını istiyor bilmiyoruz. Her sey olabilir. Böyle bir talep gerçekleştiriyor. Etik bir çalışma değil.
    1 sene sonra bu program çalışmıyor diye şikayet edildim ben çalıtşığına dair delilleri de sunmuş olsam da nafile oldu. paşa paşa ödedim mahkemede o tutarı.
  • 19-01-2025, 12:08:17
    #18
    buraya sormanız bile yanlış teslim ettiğin bir şeyin neyine iade alacaksın