Müşteri yaptığım işin para iadesini istiyor.
40
●4.010
- 19-01-2025, 11:52:30Yazılım işinde iade diye bir şey olmaz. Siz oturacaksınız bir yazılım kodlayacaksınız müşteri onaylayacak iş teslim edilecek sonra iade istenecek öyle bir dünya yok. Revize konusunda yardımcı olsaydınız iyi olurdu tabi o noktada sizin de biraz hatanız var.
Bu gibi süreçlerde sıkıntı yaşamamak için sözleşme yapmak gerekiyor.
Fatura kestiniz mi bu arada verdiğiniz hizmet için? Fatura bu tür anlaşmazlıklarda yine sizin lehinize faydalı olur. - 19-01-2025, 11:52:33Böyle bir durumda iade kesinlikle yapılmaz, söz konusu dahi edilemez. İşine baksın..
- 19-01-2025, 11:54:23Revizede yardım edin 1 defalık , sonra tekrar ilgilenmeyeceğinizi belirtin olsun bitsin.
- 19-01-2025, 11:56:35Üyeliği durduruldugeçmişte bu durumlar olmasına rağmen dava edildim ve karşı taraf kazandıtaygunuzunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2025, 12:05:46Benim şöyle bir politikam var. İşi yaparım. Müşteriye test ettiririm her yerini. Eğer tamam olmuş derse ücreti talep ederim. İş bitmeden ücret almam. Her şeyi onaylayıp gönderiyor. İş de sorunsuz çalışıyor. Yeni çalıştığı kişiler artık para koparmak için mi yeniden yapılmasını istiyor bilmiyoruz. Her sey olabilir. Böyle bir talep gerçekleştiriyor. Etik bir çalışma değil.Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2025, 12:07:36Üyeliği durduruldu1 sene sonra bu program çalışmıyor diye şikayet edildim ben çalıtşığına dair delilleri de sunmuş olsam da nafile oldu. paşa paşa ödedim mahkemede o tutarı.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle