Yazılım işinde iade diye bir şey olmaz. Siz oturacaksınız bir yazılım kodlayacaksınız müşteri onaylayacak iş teslim edilecek sonra iade istenecek öyle bir dünya yok. Revize konusunda yardımcı olsaydınız iyi olurdu tabi o noktada sizin de biraz hatanız var.

Bu gibi süreçlerde sıkıntı yaşamamak için sözleşme yapmak gerekiyor.

Fatura kestiniz mi bu arada verdiğiniz hizmet için? Fatura bu tür anlaşmazlıklarda yine sizin lehinize faydalı olur.