erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim şöyle bir politikam var. İşi yaparım. Müşteriye test ettiririm her yerini. Eğer tamam olmuş derse ücreti talep ederim. İş bitmeden ücret almam. Her şeyi onaylayıp gönderiyor. İş de sorunsuz çalışıyor. Yeni çalıştığı kişiler artık para koparmak için mi yeniden yapılmasını istiyor bilmiyoruz. Her sey olabilir. Böyle bir talep gerçekleştiriyor. Etik bir çalışma değil.
1 sene sonra bu program çalışmıyor diye şikayet edildim ben çalıtşığına dair delilleri de sunmuş olsam da nafile oldu. paşa paşa ödedim mahkemede o tutarı.