Şöyle diyim. 1 ay istediklerini gece gündüz yapıp, kendimden ödün verip yeterki karşımdakinin istediği olsun diyip, en sonunda artık o derece üzerime gelip gözüm parayı felan görmeyip yeter artık dediğim oldu. İnsanlar detayı bilmeden konusuyor malesef.
hocam ekstra ücret talep edin, bitmiş hizmet ise.
hocam sözleşme yapıyorsanız öneri olarak sözleşme içerisine lütfen;
sorunsuz teslim edilen hizmetin iadesi satıcı tarafından kabul edilmeyecektir.
uyuşmazlık yaşanması durumunda satıcının çözüm odaklı yaklaşacağını beyan eder.