Sorun şu. Ben zaten her istediğini yaptım. Her dediğini yaptım yeri geldi ücretsiz destek sundum. Ama müşteri artık yeri geldi uykumdan uyandırdı aradı ben ne kadar tolerans sağladıysam çok daha fazlasını istedi ücreti de az tuttu hep. Sanki işi değil beni satın almış gibi davranışlar sergilendi. Sorun zaten bu noktadan başladı. Diğer türlü sorun yoktu. Şimdi de kusursuz olmuş ellerinize sağlık denilen işin ücretini iade istemek nedir?
müşteri haklı diyenlere aldanma sen haklı durumdasın yerinde olsam zaten en başta bu tavrı sergileyen bir müşteriye direk "hocam iş sona erdi, ücretinizi iade ediyorum sebebi bu davranışlar çerçevesinde faaliyet yürüten biri değilim" der geçerim beni uykumdan uyandırsın veya ilettiği liste dışında herhangi bir şeyi ücretsiz yaptırmaya kalksın o iş benim için orada son bulur derim ya liste tamamlanır sonrasında ek ücret yada iş sona ersin seçim sizin
siz çok tahammül etmişsiniz gerçekten rezalet bir müşteri tipi bu hocam