IAMKURUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yazılımcının ücretli revize yapıp para kazanmak istememesi gerçekten daha önce bu işveren tarafından kötü bir tavır sergilendiğini gösterir, nitekim öyle

Müşteriye hak verenler oturup iş verdikleri kişilerle olan diyaloglarını tartsın derim.
Şöyle diyim. 1 ay istediklerini gece gündüz yapıp, kendimden ödün verip yeterki karşımdakinin istediği olsun diyip, en sonunda artık o derece üzerime gelip gözüm parayı felan görmeyip yeter artık dediğim oldu. İnsanlar detayı bilmeden konusuyor malesef.