Doğalgaz faturalarınız ne kadar geldi?
85
●4.404
- 17-12-2024, 23:34:16şimdi burada asıl mantık sizin ev içerisinde nasıl hissettiğiniz değil mi tamam eko modta aç kapa vs. yapıyordur ama mesela diyelim siz onu 45 sabitlediniz, odanın içerisi hakkında kombiye bilgi sağlayan bir termostat olursa asıl o zaman eko gibi çalışacaktır, belki gün boyu oda ısınız yeterli fakat fazladan çalıştığı anlar olacak ve bu cihaz sinyal gönderip kapanmasını sağlayacak kombinizin, dışarıdan alıp kombinize uygun olanı takabilirsiniz eğer yoksa.Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=gqMHrg5jU7Q - 18-12-2024, 08:54:33Ankara'da toki'de oturuyoruz merkezi sistemden aşırı memnunuz. Bizim burada yakma zorunluluğu var. Normal dairelerde adam salonda oturmuyor yakmıyor üstündeki adam daha çok yakmak zorunda kalıyor. Ama şu an bizde eğer belli bir limitin altında yakarsan en çok kim yakıyorsa onunla aynı ödüyorsun. Evin tüm peteklerinde termostatlı vana var kendiliğinden aç kapa yapıyor.vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay 650 TL ısınma geldi 200 tl ocak ve sıcak su. (3+1 ev) - 18-12-2024, 14:55:5625 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.
Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?zerkalov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-12-2024, 15:07:38Normalde su fazla doğalgaz az geliyordu. Bu ay tam tersi geldi. Ben de anlamadım 😊KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2024, 01:52:38Merkezi Sistem Yerden IsıtmaZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,197.22 TL - Isınma
211.09 TL - Sıcak Su
Ev Sabit 24.5 Derece