• 17-12-2024, 23:33:02
    #64
    1100 gelmiş
  • 17-12-2024, 23:34:16
    #65
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ustam eko mod ayarlayınca zaten kombi sürekli 49 da calısmıyorki 35 lere 40 lara kadar düşüyor yani ateşleme ihtiyac duyarsa ateşiyor ısıtıp yine 40 seviyelerine çekiyor arasındaki fark nedir _?
    şimdi burada asıl mantık sizin ev içerisinde nasıl hissettiğiniz değil mi tamam eko modta aç kapa vs. yapıyordur ama mesela diyelim siz onu 45 sabitlediniz, odanın içerisi hakkında kombiye bilgi sağlayan bir termostat olursa asıl o zaman eko gibi çalışacaktır, belki gün boyu oda ısınız yeterli fakat fazladan çalıştığı anlar olacak ve bu cihaz sinyal gönderip kapanmasını sağlayacak kombinizin, dışarıdan alıp kombinize uygun olanı takabilirsiniz eğer yoksa.


    https://www.youtube.com/watch?v=gqMHrg5jU7Q
  • 18-12-2024, 04:10:50
    #66
    Yüzde elli indirimli olduğu halde 750 doğalgaz 340 su geldi

    (Babamın engelli raporu olduğu için)
    İstanbul
  • 18-12-2024, 07:10:21
    #67
    1200
  • 18-12-2024, 08:54:33
    #68
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merkezi sistem laneti: 2350 tl
    sıcak su için kullanım: 99 tl
    Ankara'da toki'de oturuyoruz merkezi sistemden aşırı memnunuz. Bizim burada yakma zorunluluğu var. Normal dairelerde adam salonda oturmuyor yakmıyor üstündeki adam daha çok yakmak zorunda kalıyor. Ama şu an bizde eğer belli bir limitin altında yakarsan en çok kim yakıyorsa onunla aynı ödüyorsun. Evin tüm peteklerinde termostatlı vana var kendiliğinden aç kapa yapıyor.

    Bu ay 650 TL ısınma geldi 200 tl ocak ve sıcak su. (3+1 ev)
  • 18-12-2024, 14:51:48
    #69
    Adana, 550₺
  • 18-12-2024, 14:55:56
    #70
    25 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.

    zerkalov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde elli indirimli olduğu halde 750 doğalgaz 340 su geldi

    (Babamın engelli raporu olduğu için)
    İstanbul
    Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?
  • 18-12-2024, 15:07:38
    #71
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.



    Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?
    Normalde su fazla doğalgaz az geliyordu. Bu ay tam tersi geldi. Ben de anlamadım 😊
  • 19-12-2024, 01:52:38
    #72
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkezi sistem kullanıp memnun olan çok az maalesef.
    Merkezi Sistem Yerden Isıtma

    1,197.22 TL - Isınma
    211.09 TL - Sıcak Su

    Ev Sabit 24.5 Derece