• 17-12-2024, 10:50:06
    #19
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev ısınıyor mu hocam?
    Bina 2-3 yıllık bina yalıtımı gayet iyi pencerelerden de soğuk gelmiyor. Şuan ki hava sıcaklarında da gayet iyi ısıtıyor bizim için yeterli sicaklarliklar düşerse eğer arttırırız muhtemelen. Evde ki açık petek sayısı da 3
  • 17-12-2024, 10:50:38
    #20
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3k altı pek mümkün gözükmüyor
    evde çocuk olmasa çok söverdim de işte, çocuk olunca her şey değişiyor yeter ki hasta olmasın ödeyeceğiz yapacak bir şey yok
  • 17-12-2024, 10:51:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde yeni doğmuş bebek var 9 petek 7/24 60 derecede yanıyor bakalım bu ay kutumuzdan ne çıkacak daha fatura gelmedi
    fatura konusunda yardımcı olur belki


    https://x.com/metropolmedya_/status/1867927278916927738
  • 17-12-2024, 10:59:39
    #22
    carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde yeni doğmuş bebek var 9 petek 7/24 60 derecede yanıyor bakalım bu ay kutumuzdan ne çıkacak daha fatura gelmedi
    Bizim de aynı hocam üstüne çocuğun olduğu oda da ufak bir ısıtıcı çalıştırıyoruz. 60 derecede kombi termostat ile kullanıyoruz.
  • 17-12-2024, 11:00:27
    #23
    kombi ortalama 40'ta 15 gün kadar yaktım 1750₺ geldi maalesef ki
  • 17-12-2024, 11:02:05
    #24
    2500 tl. anlam veremedim. 600 tl civarı gelirdi normalde. boyle olan var mı?
  • 17-12-2024, 11:05:37
    #25
    3+1 ev. Cocuk oldugu için tüm petekleri yaktık. Kasım 2450 geldi. Aralık 4590 geldi. Ocak subat mart 5 6 bandinda olur tahminim.
  • 17-12-2024, 11:16:56
    #26
    1075tl gelmiş zonguldaktayım 35 derecede yanıyor kombi.
  • 17-12-2024, 11:25:08
    #27
    kasım-aralık 3460 lira