• 17-12-2024, 11:25:52
    #28
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    2306 Ev
    602 Büro
    105 Ev Sıcak Su
  • 17-12-2024, 12:09:24
    #29
    Esas yılbaşından sonra iyi ısınacağız.....
  • 17-12-2024, 12:41:38
    #30
    945 - Bursa

    tüm ay boyunca açıktı neredeyse, 40'ta yakıyoruz.
  • 17-12-2024, 12:44:43
    #31
    Valla bakmıyorum. Otomatik ödemeye verdim eğer bakarsam psikolojim bozulur. Zaten market alış verişi içinde mobil uygulamadan hanıma kart bilgilerini verdim. Kendisi alıyor markete giden parayı da görmüyorum. Giren sonuçta bana giriyor ancak gireni görmeyince insan o kadar fazla üzülmüyor.
  • 17-12-2024, 12:47:04
    #32
    Sociget - SMM Paket Satış
    3+1, 100M2.

    Kasım 1100 TL.

    Hemen hemen sürekli 50-60 aralığında yaktık.
  • 17-12-2024, 12:48:36
    #33
    2100 TL ödedik oda termostatlı çalışırken.
    Bu senenin mart ayında ki kadar metreküp harcamışız.
    Mart da 1300 aralık da 2100 ödedik aynı metreküpe.
  • 17-12-2024, 12:59:30
    #34
    2300
  • 17-12-2024, 14:01:14
    #35
    2760 - istanbul - en düşük 40-45 civarı yanıyor hergün, ev ılık.
  • 17-12-2024, 14:05:01
    #36
    Merkezi sistem 1.600₺