• 17-12-2024, 21:19:09
    #55
    2+1 arakat 90m2
    23.5 oda termostatına ayarlı
    205 ₺
  • 17-12-2024, 21:31:59
    #56
    2+1 daire 305 tl geldi termostat sürekli 23 derecede aktif.
  • 17-12-2024, 21:32:49
    #57
    Merkezi sistem 2000 bin tl
  • 17-12-2024, 21:33:38
    #58
    3.616 tl
  • 17-12-2024, 22:15:02
    #59
    1350 TL
    Güneydoğu Anadolu
    4+1 ev 35 te yakıyorum
  • 17-12-2024, 23:04:39
    #60
    istanbul termostat var 20 derece 1350tl
  • 17-12-2024, 23:11:21
    #61
    3+1 ev 5 petek geçen ay 1.785 tl geldi bina eski betonarme montalama yada ısı yalıtımı ile ilgili hiçbirşey yok demirdöküm ademix kombi eko mod yani 49 dereceye sabitliyorum oda termostı yok bence iyi bile geldi ısı yalıtımı olsa sanırım 30-35 derecelerde yakacağım tahminim 1k civarı fatura gelicek bu arada termostata hiç gerek duymuyorum gerekte yok bence alanların çoğu memnun deği kombilerde zaten eko mod olduğu için millet elden satmaya çalışıyor.
  • 17-12-2024, 23:18:25
    #62
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3+1 ev 5 petek geçen ay 1.785 tl geldi bina eski betonarme montalama yada ısı yalıtımı ile ilgili hiçbirşey yok demirdöküm ademix kombi eko mod yani 49 dereceye sabitliyorum oda termostı yok bence iyi bile geldi ısı yalıtımı olsa sanırım 30-35 derecelerde yakacağım tahminim 1k civarı fatura gelicek bu arada termostata hiç gerek duymuyorum gerekte yok bence alanların çoğu memnun deği kombilerde zaten eko mod olduğu için millet elden satmaya çalışıyor.
    nasıl gerek yok diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi
  • 17-12-2024, 23:30:40
    #63
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl gerek yok diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi
    ustam eko mod ayarlayınca zaten kombi sürekli 49 da calısmıyorki 35 lere 40 lara kadar düşüyor yani ateşleme ihtiyac duyarsa ateşiyor ısıtıp yine 40 seviyelerine çekiyor arasındaki fark nedir _?