2+1 arakat 90m2
23.5 oda termostatına ayarlı
205 ₺
Doğalgaz faturalarınız ne kadar geldi?
85
●4.404
- 17-12-2024, 23:11:213+1 ev 5 petek geçen ay 1.785 tl geldi bina eski betonarme montalama yada ısı yalıtımı ile ilgili hiçbirşey yok demirdöküm ademix kombi eko mod yani 49 dereceye sabitliyorum oda termostı yok bence iyi bile geldi ısı yalıtımı olsa sanırım 30-35 derecelerde yakacağım tahminim 1k civarı fatura gelicek bu arada termostata hiç gerek duymuyorum gerekte yok bence alanların çoğu memnun deği kombilerde zaten eko mod olduğu için millet elden satmaya çalışıyor.
- 17-12-2024, 23:18:25nasıl gerek yokProject10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi
- 17-12-2024, 23:30:40ustam eko mod ayarlayınca zaten kombi sürekli 49 da calısmıyorki 35 lere 40 lara kadar düşüyor yani ateşleme ihtiyac duyarsa ateşiyor ısıtıp yine 40 seviyelerine çekiyor arasındaki fark nedir _?vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi