Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3+1 ev 5 petek geçen ay 1.785 tl geldi bina eski betonarme montalama yada ısı yalıtımı ile ilgili hiçbirşey yok demirdöküm ademix kombi eko mod yani 49 dereceye sabitliyorum oda termostı yok bence iyi bile geldi ısı yalıtımı olsa sanırım 30-35 derecelerde yakacağım tahminim 1k civarı fatura gelicek bu arada termostata hiç gerek duymuyorum gerekte yok bence alanların çoğu memnun deği kombilerde zaten eko mod olduğu için millet elden satmaya çalışıyor.
nasıl gerek yok diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi