vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl gerek yok diyelim klima gibi istediğiniz oda sıcaklığı 22 derece olsun 22 dereceye gelince kombiyi otomatik kapatıyor bu da tasarruf demek sizin kullanım tipi eski tip klimalar gibi
ustam eko mod ayarlayınca zaten kombi sürekli 49 da calısmıyorki 35 lere 40 lara kadar düşüyor yani ateşleme ihtiyac duyarsa ateşiyor ısıtıp yine 40 seviyelerine çekiyor arasındaki fark nedir _?