Valla bakmıyorum. Otomatik ödemeye verdim eğer bakarsam psikolojim bozulur. Zaten market alış verişi içinde mobil uygulamadan hanıma kart bilgilerini verdim. Kendisi alıyor markete giden parayı da görmüyorum. Giren sonuçta bana giriyor ancak gireni görmeyince insan o kadar fazla üzülmüyor.