carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evde yeni doğmuş bebek var 9 petek 7/24 60 derecede yanıyor bakalım bu ay kutumuzdan ne çıkacak daha fatura gelmedi
Bizim de aynı hocam üstüne çocuğun olduğu oda da ufak bir ısıtıcı çalıştırıyoruz. 60 derecede kombi termostat ile kullanıyoruz.