Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3k altı pek mümkün gözükmüyor
evde çocuk olmasa çok söverdim de işte, çocuk olunca her şey değişiyor yeter ki hasta olmasın ödeyeceğiz yapacak bir şey yok