ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev ısınıyor mu hocam?
Bina 2-3 yıllık bina yalıtımı gayet iyi pencerelerden de soğuk gelmiyor. Şuan ki hava sıcaklarında da gayet iyi ısıtıyor bizim için yeterli sicaklarliklar düşerse eğer arttırırız muhtemelen. Evde ki açık petek sayısı da 3