KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.



Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?
Normalde su fazla doğalgaz az geliyordu. Bu ay tam tersi geldi. Ben de anlamadım 😊