vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merkezi sistem laneti: 2350 tl
sıcak su için kullanım: 99 tl
Ankara'da toki'de oturuyoruz merkezi sistemden aşırı memnunuz. Bizim burada yakma zorunluluğu var. Normal dairelerde adam salonda oturmuyor yakmıyor üstündeki adam daha çok yakmak zorunda kalıyor. Ama şu an bizde eğer belli bir limitin altında yakarsan en çok kim yakıyorsa onunla aynı ödüyorsun. Evin tüm peteklerinde termostatlı vana var kendiliğinden aç kapa yapıyor.

Bu ay 650 TL ısınma geldi 200 tl ocak ve sıcak su. (3+1 ev)