Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ustam eko mod ayarlayınca zaten kombi sürekli 49 da calısmıyorki 35 lere 40 lara kadar düşüyor yani ateşleme ihtiyac duyarsa ateşiyor ısıtıp yine 40 seviyelerine çekiyor arasındaki fark nedir _?
şimdi burada asıl mantık sizin ev içerisinde nasıl hissettiğiniz değil mi tamam eko modta aç kapa vs. yapıyordur ama mesela diyelim siz onu 45 sabitlediniz, odanın içerisi hakkında kombiye bilgi sağlayan bir termostat olursa asıl o zaman eko gibi çalışacaktır, belki gün boyu oda ısınız yeterli fakat fazladan çalıştığı anlar olacak ve bu cihaz sinyal gönderip kapanmasını sağlayacak kombinizin, dışarıdan alıp kombinize uygun olanı takabilirsiniz eğer yoksa.


https://www.youtube.com/watch?v=gqMHrg5jU7Q