25 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.
Yüzde elli indirimli olduğu halde 750 doğalgaz 340 su geldi
(Babamın engelli raporu olduğu için)
İstanbul
Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?