25 derecede evde şortla geziyorum. 1000 TL geldi. 30'larda, 40'larda nasıl kullanıyorsunuz, hayret ediyorum.

zerkalov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde elli indirimli olduğu halde 750 doğalgaz 340 su geldi

(Babamın engelli raporu olduğu için)
İstanbul
Doğalgazda indirim yok ki hocam. Sadece suda var. Bir yanlışın olmasın?