• 04-02-2024, 18:52:39
    #10
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıksalar nasılsa bu fiyata bulamıcaklar özgüveni var ev sahiplerinde.
    Terbiyesizlikten başka birşey değil, nekadara oturduğunuz veya nekadar zam yaptığınız ortada. Yılbaşı arayıp ek zam yapmak nedir Allah aşkına? Şimdi o zammı yapmayacaksınız doğal olarak, ve tacizler başlayacak busefer. Ne diyelim valla Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 04-02-2024, 18:54:21
    #11
    LOTUSLİSANS.COM
    rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şehirde oturuyorsunuz? Bölgenizde kira fiyatları ne durumda? Sizin kiranız bölge kiralarına kıyasla %kaç uygun?

    Ev sahibi ile kendinizi yer değiştirdiğiniz zaman şu anki kiranızın oranını, gayrimenkul'ün değerine kıyasla nasıl değerlendiriyorsunuz?

    Önemli olan bunların sonucunda sağ duyulu davranabilmek bence
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000'e kira kaldı mı? Ben birkaç senedir Ardahan'da yaşıyorum burada bile öyle bir kira kalmadı.
    Dediğim gibi 3ü 5i değil olay. Aşağılık bir davranışa maruz kalamam.
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vicdan denen şey ev sahiplerini terk edeli çok olmadı hocam he deyip geçin sorun çıkarsa dava açın
    Haklısınız hocam
    SerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesizlikten başka birşey değil, nekadara oturduğunuz veya nekadar zam yaptığınız ortada. Yılbaşı arayıp ek zam yapmak nedir Allah aşkına? Şimdi o zammı yapmayacaksınız doğal olarak, ve tacizler başlayacak busefer. Ne diyelim valla Allah herkesin yardımcısı olsun.
    Tabi şimdi ters düşünce mobbinge maruz kalacagız farkındayım. Bir de bilgimiz yokmuş gibi kontratı da yenileriz diyor. Dava açarsam vs yenilenen kontratın tüfe oranı geçerli olacak malum. Herkes kendince çakal.
  • 04-02-2024, 18:55:21
    #12
    Bizde ev sahibiyiz arkadaş gidipte 10-13 bin TL kiramı istenir sobalı evlere bile 10 bin lira çekiyorlar artık pes doğrusu asgari ücret 11.402 iken 1.250-2500 bin Lira arasıydı şimdi 17 bin Lira oldu en fazla 1 bin Lira artsın bazı ev sahipleri haddinden fazla abartıyor Allah şaşırtmasın.
  • 04-02-2024, 19:00:31
    #13
    Kira çok düşükmüş
  • 04-02-2024, 19:03:51
    #14
    konuna yorum yok ama, size tavsiyem kira kontratı veya tahliye taahhütnamesi imzalarken videoya alın. adalet sistemimiz çöp
  • 04-02-2024, 19:04:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sen muhtemelen yurt dışında yaşıyorsun ve dolar üzeri bir para söyledin çünkü Türkiye de ahırı bile kiralayamazsin şuan bu fiyata eğer Türkiye de isen isterse evin 1+0 bile olsa bence bu tutara karşı çıkma ve istediğini yatır baktın daha da ileri gidiyo ozaman ses çıkarırsın
  • 04-02-2024, 19:04:38
    #16
    LOTUSLİSANS.COM
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuna yorum yok ama, size tavsiyem kira kontratı veya tahliye taahhütnamesi imzalarken videoya alın. adalet sistemimiz çöp
    Dediğiniz mantıklı hocam, haklısınız.
  • 04-02-2024, 19:05:07
    #17
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde ev sahibiyiz arkadaş gidipte 10-13 bin TL kiramı istenir sobalı evlere bile 10 bin lira çekiyorlar artık pes doğrusu asgari ücret 11.402 iken 1.250-2500 bin Lira arasıydı şimdi 17 bin Lira oldu en fazla 1 bin Lira artsın bazı ev sahipleri haddinden fazla abartıyor Allah şaşırtmasın.
    Hocam sizce bunun sorumlusu ev sahipleri mi? Ev sahipleri mi kirayı 10-13 bin tl yapıyor?
  • 04-02-2024, 19:05:19
    #18
    LOTUSLİSANS.COM
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen muhtemelen yurt dışında yaşıyorsun ve dolar üzeri bir para söyledin çünkü Türkiye de ahırı bile kiralayamazsin şuan bu fiyata eğer Türkiye de isen isterse evin 1+0 bile olsa bence bu tutara karşı çıkma ve istediğini yatır baktın daha da ileri gidiyo ozaman ses çıkarırsın
    Geçen sefer resmi oranı aştığı ve ses çıkarmadığımız için şimdi buna yüz bulabiliyor hocam zaten.