Çıksalar nasılsa bu fiyata bulamıcaklar özgüveni var ev sahiplerinde.
Terbiyesizlikten başka birşey değil, nekadara oturduğunuz veya nekadar zam yaptığınız ortada. Yılbaşı arayıp ek zam yapmak nedir Allah aşkına? Şimdi o zammı yapmayacaksınız doğal olarak, ve tacizler başlayacak busefer. Ne diyelim valla Allah herkesin yardımcısı olsun.