whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıksalar nasılsa bu fiyata bulamıcaklar özgüveni var ev sahiplerinde.
Terbiyesizlikten başka birşey değil, nekadara oturduğunuz veya nekadar zam yaptığınız ortada. Yılbaşı arayıp ek zam yapmak nedir Allah aşkına? Şimdi o zammı yapmayacaksınız doğal olarak, ve tacizler başlayacak busefer. Ne diyelim valla Allah herkesin yardımcısı olsun.