Sen muhtemelen yurt dışında yaşıyorsun ve dolar üzeri bir para söyledin çünkü Türkiye de ahırı bile kiralayamazsin şuan bu fiyata eğer Türkiye de isen isterse evin 1+0 bile olsa bence bu tutara karşı çıkma ve istediğini yatır baktın daha da ileri gidiyo ozaman ses çıkarırsın
Geçen sefer resmi oranı aştığı ve ses çıkarmadığımız için şimdi buna yüz bulabiliyor hocam zaten.