Açık konuşmayı severim.Benim gözümde kiracı da haklı ev sahibide haklı. Kiracı O kadar kazanmıyorum bu kadar kira veremem diyor.Ev sahibi de ben bu eve para yatırdım. Asgari ücretin 17 bin lira olduğu devirde neden 2 3 bin liraya kiraya vereyim diyor..