bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
54
●3.632
- 06-02-2024, 18:51:50Açık konuşmayı severim.Benim gözümde kiracı da haklı ev sahibide haklı. Kiracı O kadar kazanmıyorum bu kadar kira veremem diyor.Ev sahibi de ben bu eve para yatırdım. Asgari ücretin 17 bin lira olduğu devirde neden 2 3 bin liraya kiraya vereyim diyor..