Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde ev sahibiyiz arkadaş gidipte 10-13 bin TL kiramı istenir sobalı evlere bile 10 bin lira çekiyorlar artık pes doğrusu asgari ücret 11.402 iken 1.250-2500 bin Lira arasıydı şimdi 17 bin Lira oldu en fazla 1 bin Lira artsın bazı ev sahipleri haddinden fazla abartıyor Allah şaşırtmasın.
Hocam sizce bunun sorumlusu ev sahipleri mi? Ev sahipleri mi kirayı 10-13 bin tl yapıyor?