THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuna yorum yok ama, size tavsiyem kira kontratı veya tahliye taahhütnamesi imzalarken videoya alın. adalet sistemimiz çöp
Dediğiniz mantıklı hocam, haklısınız.