whitelotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bi kiracı ev sahibi konusu da benden olsun
54
●3.632
- 04-02-2024, 18:52:39Terbiyesizlikten başka birşey değil, nekadara oturduğunuz veya nekadar zam yaptığınız ortada. Yılbaşı arayıp ek zam yapmak nedir Allah aşkına? Şimdi o zammı yapmayacaksınız doğal olarak, ve tacizler başlayacak busefer. Ne diyelim valla Allah herkesin yardımcısı olsun.
- 04-02-2024, 18:54:21rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDediğim gibi 3ü 5i değil olay. Aşağılık bir davranışa maruz kalamam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocamdeffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi şimdi ters düşünce mobbinge maruz kalacagız farkındayım. Bir de bilgimiz yokmuş gibi kontratı da yenileriz diyor. Dava açarsam vs yenilenen kontratın tüfe oranı geçerli olacak malum. Herkes kendince çakal.SerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-02-2024, 18:55:21Bizde ev sahibiyiz arkadaş gidipte 10-13 bin TL kiramı istenir sobalı evlere bile 10 bin lira çekiyorlar artık pes doğrusu asgari ücret 11.402 iken 1.250-2500 bin Lira arasıydı şimdi 17 bin Lira oldu en fazla 1 bin Lira artsın bazı ev sahipleri haddinden fazla abartıyor Allah şaşırtmasın.
- 04-02-2024, 19:04:37Üyeliği durdurulduSen muhtemelen yurt dışında yaşıyorsun ve dolar üzeri bir para söyledin çünkü Türkiye de ahırı bile kiralayamazsin şuan bu fiyata eğer Türkiye de isen isterse evin 1+0 bile olsa bence bu tutara karşı çıkma ve istediğini yatır baktın daha da ileri gidiyo ozaman ses çıkarırsın
- 04-02-2024, 19:05:07Hocam sizce bunun sorumlusu ev sahipleri mi? Ev sahipleri mi kirayı 10-13 bin tl yapıyor?Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2024, 19:05:19Geçen sefer resmi oranı aştığı ve ses çıkarmadığımız için şimdi buna yüz bulabiliyor hocam zaten.DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
