• 13-06-2009, 15:17:35
    #1
    Arkadaşlar bir çok arkadaşımız bu konuları bilir. 2 yıllıktan nasıl 4 yıllık açıköğretime geçebilirim ve neler yapmam gerekir? Askerlik için ve okumak için?
  • 13-06-2009, 16:23:01
    #2
    ilk önce 2 yıllık bir yüksekokul bitireceksin sonra,
    ekim kasım ayı arası dikey geçiş başvurusu var ona başvurup dölümüne göre 3. sınıf hazırlık veya direk 3. sınıfa başlayacaksın.
  • 14-06-2009, 16:24:25
    #3
    ufukaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk önce 2 yıllık bir yüksekokul bitireceksin sonra,
    ekim kasım ayı arası dikey geçiş başvurusu var ona başvurup dölümüne göre 3. sınıf hazırlık veya direk 3. sınıfa başlayacaksın.
    DGS sınavına girecek miyiz sadece başvuru mu yapacağız Benim bölümüm elektrik elektronik teknolojileri bu sene son ve seneye bu şekilde düşünüyorum.
  • 14-06-2009, 20:13:43
    #4
    Açıktan okumak için DGS'ye gerek yok,direk gidip başvurunu yapabilirsin (örn: marmara üniden) Tabi bölümlerde farkediyormu bilmiyorum...(ki farketmiyordur)
  • 15-06-2009, 20:21:23
    #5
    Bende geçiş yapmayı düşünüyorum.
    MYO Elektronik bölümünü bitirdim. İşletme'ye geçiş yapcam..
  • 16-06-2009, 00:57:33
    #6
    Ben şu an onun hazırlığını okumaktayım. Sınavları vermişimdir umarum
  • 16-06-2009, 10:27:08
    #7
    Sanırım eylül ayında kayıtlar açılıyor. Önce internetten kayıt yapıyosun sonra o belgeyle birlikte açık öğretim bürosuna gidiyorsun.
    Diploma fotokopisi falan filan belgeleri götürüyorsun. 5 Dakika sürmüyor işin.
    Ama son güne bırakma ya ilk günlerde git, yada mazeret kayıtlarında git.
    Ben mazeret kayıtlarında gittim 3 dakika sürmedi işim. İki mühür vurdular bitti.

    edit:
    Bir çizelge oluyor hangi bölümler, hangi bölümlere girebilir diye ordan bak. Teknik bir bölüm okuduysan hazırlık okuyorsun.
    Muhasebe-işletme-pazarlama tarzı bir bölüm okuduysan direkt 3. sınıftan başlıyorsun.
  • 16-06-2009, 13:08:16
    #8
    hocam geçiş için 2 yıllık myo diplomanı istiyorlar bunun için noete gidip aslı gibidir diye bir diploma alıp onu verebilirsin bu sayede orjinal diploman elinde kalır
  • 16-06-2009, 14:38:35
    #9
    Yani biz Hazırlık + 2 yıl okuyacaz
    İnşallah zamanında bitiririz..