2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
8
●7.546
- 14-06-2009, 16:24:25DGS sınavına girecek miyiz sadece başvuru mu yapacağız Benim bölümüm elektrik elektronik teknolojileri bu sene son ve seneye bu şekilde düşünüyorum.ufukaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2009, 20:13:43Açıktan okumak için DGS'ye gerek yok,direk gidip başvurunu yapabilirsin (örn: marmara üniden) Tabi bölümlerde farkediyormu bilmiyorum...(ki farketmiyordur)
- 15-06-2009, 20:21:23Bende geçiş yapmayı düşünüyorum.
MYO Elektronik bölümünü bitirdim. İşletme'ye geçiş yapcam.. - 16-06-2009, 10:27:08Sanırım eylül ayında kayıtlar açılıyor. Önce internetten kayıt yapıyosun sonra o belgeyle birlikte açık öğretim bürosuna gidiyorsun.
Diploma fotokopisi falan filan belgeleri götürüyorsun. 5 Dakika sürmüyor işin.
Ama son güne bırakma ya ilk günlerde git, yada mazeret kayıtlarında git.
Ben mazeret kayıtlarında gittim 3 dakika sürmedi işim. İki mühür vurdular bitti.
edit:
Bir çizelge oluyor hangi bölümler, hangi bölümlere girebilir diye ordan bak. Teknik bir bölüm okuduysan hazırlık okuyorsun.
Muhasebe-işletme-pazarlama tarzı bir bölüm okuduysan direkt 3. sınıftan başlıyorsun. - 16-06-2009, 14:38:35Yani biz Hazırlık + 2 yıl okuyacaz

İnşallah zamanında bitiririz..
