ufukaykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk önce 2 yıllık bir yüksekokul bitireceksin sonra,
ekim kasım ayı arası dikey geçiş başvurusu var ona başvurup dölümüne göre 3. sınıf hazırlık veya direk 3. sınıfa başlayacaksın.
DGS sınavına girecek miyiz sadece başvuru mu yapacağız Benim bölümüm elektrik elektronik teknolojileri bu sene son ve seneye bu şekilde düşünüyorum.