Konu
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
16-06-2009, 13:08:16
#8
deeds
hocam geçiş için 2 yıllık myo diplomanı istiyorlar bunun için noete gidip aslı gibidir diye bir diploma alıp onu verebilirsin bu sayede orjinal diploman elinde kalır