Konu
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
13-06-2009, 15:17:35
#1
Ment
Arkadaşlar bir çok arkadaşımız bu konuları bilir. 2 yıllıktan nasıl 4 yıllık açıköğretime geçebilirim ve neler yapmam gerekir? Askerlik için ve okumak için?