Konu
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
14-06-2009, 20:13:43
#4
lucky13boy
Açıktan okumak için DGS'ye gerek yok,direk gidip başvurunu yapabilirsin (örn: marmara üniden) Tabi bölümlerde farkediyormu bilmiyorum...(ki farketmiyordur)