Konu
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
15-06-2009, 20:21:23
#5
bycapslock
Bende geçiş yapmayı düşünüyorum.
MYO Elektronik bölümünü bitirdim. İşletme'ye geçiş yapcam..