Konu
2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş Açıköğretim?
13-06-2009, 16:23:01
#2
ufukaykut
ilk önce 2 yıllık bir yüksekokul bitireceksin sonra,
ekim kasım ayı arası dikey geçiş başvurusu var ona başvurup dölümüne göre 3. sınıf hazırlık veya direk 3. sınıfa başlayacaksın.