ilk önce 2 yıllık bir yüksekokul bitireceksin sonra,
ekim kasım ayı arası dikey geçiş başvurusu var ona başvurup dölümüne göre 3. sınıf hazırlık veya direk 3. sınıfa başlayacaksın.