Sanırım eylül ayında kayıtlar açılıyor. Önce internetten kayıt yapıyosun sonra o belgeyle birlikte açık öğretim bürosuna gidiyorsun.
Diploma fotokopisi falan filan belgeleri götürüyorsun. 5 Dakika sürmüyor işin.
Ama son güne bırakma ya ilk günlerde git, yada mazeret kayıtlarında git.
Ben mazeret kayıtlarında gittim 3 dakika sürmedi işim. İki mühür vurdular bitti.

edit:
Bir çizelge oluyor hangi bölümler, hangi bölümlere girebilir diye ordan bak. Teknik bir bölüm okuduysan hazırlık okuyorsun.
Muhasebe-işletme-pazarlama tarzı bir bölüm okuduysan direkt 3. sınıftan başlıyorsun.