• 31-10-2023, 21:24:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Zaten liboşluktan iyice ar damarı çatlamış ideoloji ve kavram karmaşası içinde kara cahil ve yoz olup çıkıvermiş milletimizin, propagandanın esiri olaraktan şunu yapması artık şaşılası değil :

    " Mukavemete mukavemet etmek, Toplumsal mukavemeti ortadan kaldırmak "

    " Erdem sinyali çakmak ve grupta parlamak için ona buna bozukluk icra etmek "

    " Sırf grup içi pekişmek ve sinirsel tatmin olmak için iptal linç yapmak bundanda tatmin olmak "

    " kendi algısın gerçekliğini göremeyince çevresinde tehdit altında hissedip her tür bozukluğu icra ederekten kendi algısını çevresine dayatmak "

    " Bu yüzdende aslında ne kadar da aciz ve karaktersiz olduğunu da göstermek "

    @Egemircey; İşte ben çok üzülüyorum buna, ve yüzlerce insanla gün boyu diyalogta oldum ve inan bana işbun yozluk ve cehalette kendi kültürün oluşturmuş.

    Zaten Türk milletinin sürekli ben şöyle erdemliyim şöyle mükemmeliz diye sürekli grup içi pekiştirme yapmasının ana kaynağı :

    Tam tersi şekilde sıfatlara nail olmasından ileri geliyor.

    Bu eksikliğinden çevresinden onam almak istiyor, herkes birbirini grup içi pekiştirince, ülkenin görsel işitsel uyaranları da ona göre kurgulanınca

    Mahlukat bile diyemeyeceğiz türden bir insan artığı olma durumu, millet için bir gurur ve övünç kaynağı haline geliyor.

    Buradan geri dönüşün artık olmayacağını düşünüyorum.

    İsterseniz Trilyonlarca dolar bulun mucizevi bir şekilde, ve dahi STK çalışmalar toplum mühendisliği yapın :

    Yine de artık buradan geri dönüşü yok.

    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @griffinn; bir dejavu yaşıyorsunuz farkındamısınız? konuda bahsettikleriniz ile şu an burda aldığınız cevaplar, konuda bahsettikleriniz zaten
  • 31-10-2023, 21:59:00
    #11
    peaceriver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeter artık şahsen bana gına geldi bu tarz konulardan. Benim dışımda kimse rahatsız olmuyor mu gerçekten?
    Birbirinizle sohbet edecekseniz, derin-felsefi (!) atışmalarda bulunacaksanız gidin WhatsApp grubu kurun, sürekli yeni konular açarak forumda nadiren görebildiğim kaliteli konuları gölgede bırakmayın yeter sıktı artık.
    Arkdaşımızın forumda ki kaliteli konuları şu şekilde.
    @peaceriver;
    Sevgili kardeşim, ülkeye dair şeyler konuşmak, nasıl daha iyi bir toplum olabiliriz üzerine kafa yormak neden seni rahatsız ediyor.
    Bak güzel kardeşim, insanların hangi konularda tartışacağı ya da ne yazacağı senin kararlarınla olmaz.
    İnternette görmekten zevk alacağın ya da görmek istemediğin bir çok içerik görüyorsun hepsine böyle "yeter artık böyle şeyler görmek istemiyorum" diye mesaj mı yazıyorsun?

    Bu başlık altında seni rahatsız eden şey nedir? Neden bu konuşmadan rahatsız oldun? Ben merak ettiğim için soruyorum.
    Bu tip başlıklar üzerine konuşmanın sence nesi yanlış?



  • 31-10-2023, 22:09:27
    #12
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence toplumdaki esas sorun bunların hiçbirisi değil, o alkol ya da madde bağımlısıymış, bu çok açık öteki çok kapalıymış, birisi aşırı sağ da öteki fanatik solmuş, o nesil öyleymiş de bu nesil böyleymiş vs. hiçbirisinin önemi yok. bu tür durumlar bize özel de değil, pek çok gelişmiş ülkede herhangi bir anlamda kutuplarda yaşayan ve ciddi kitleler görebilirsiniz. Maddi, kültürel, yaş olarak bizdeki farklılıklar pek çok gelişmiş toplumda da var.

    Bizdeki esas sorun, herkesin herhangi bir konuda kendi gibi olmayana duydugu öldüresiye, yok ediyesiye öfkedir, nefrettir. İşte esas sorun ve tehlike bu. Ben pek çok gelişmiş ülke gördüm, okyanus ötesine geçemedim ama Avrupada hatrı sayılır yer gezdim, gözlem yapacak kadar kaldım. Bizim kadar gergin, birbirine tahammülsüz ve öfkeli toplum yok, gerçekten yok batıda.

    Dün maçta, statta sırf X takımlı diye sarmaş dolap olan 2 adam, sabah trafikte birbirini öldürebilir, veyahut camide yanyana cuma kılan 2 adam, olası siyasi bir tartışmada birbirine zarar verebilir. bilmem anlatabildim mi?
    Çok haklısın.

    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @griffinn; bir dejavu yaşıyorsunuz farkındamısınız? konuda bahsettikleriniz ile şu an burda aldığınız cevaplar, konuda bahsettikleriniz zaten
    Aslına bakarsanız bu arkadaşlar, benim açtığım konuları baltalamak için özel bir çaba sarfetmekteler. Bu konuşmalar @griffinn; benimle bağlantılı olmamış olsaydı muhtemelen eleştiri almazdı.
    Çok vardı bu arkadaşlardan ama çoğu mesajlarını silip kaçtılar. Bir kaç tane daha arkadaş kaldı böyle konuların konuşulmasını istemeyen.

    @haysebeyse; Örneğini alalım. Şimdi arkadaşımız daha önce bu konuda bir eleştiri yayınlamış mı bilmiyorum. @haysebeyse; Sizce bu konularda açılması gereken başlık sayısı sınırı haftada kaç olmalıdır? Çünkü ortalama haftada başlık açılmış. Haftada 1 mi olmalı?
    Cumhuriyetin yetiştirdiği bir öğretmenin sosyal meseleler hakkında oldukça iyi tespitleri olan bir forum konusuna sınırlama getirilmesini istemesi bu konuları gerçekten çok üzücü. En çok sizin katkı sağlamanız, en çok sizin toplumun bu konularda konuşmasını desteklemeniz gerekir.
  • 31-10-2023, 22:14:58
    #13
    Şimdiye kadar okuduğum en mantıklı yazınız buydu.
  • 31-10-2023, 22:54:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @SEOmuhendisi; @Spin; @Egemircey;

    Toplu linç kültürü yani klasik deyişle iptal / CANCEL kültürü diyelim.

    Geleneksel medyanın interaktifi olan sosyal medyada sıklıkla karşımıza çıkan bu iptal kültürü zaten çok düşük algılı gelenek ve karizmatik otorite figürlerce parasosyal etkileşimle dahada kemik yapılan türden bahsediyoruz ya?

    İşte ülkede ne kadar bozukluk sahibi yani ( Dissorders ) ve ne kadar akli melekeleri yerinde olmayan varsa, bunlar tetiklenmek ve belli başlı aykırı algılanan davranışlarda ve eylemlerde güdülenerek harekete geçmek suretiyle ..

    Çünkü en kolay bunlar tetiklenmekte olup ve psikolojik etkilere ve manipülasyonlara karşın en çok bunlar zayıf olmakta olup..

    En ağırından ve şiddetinden eylemsel ve davranışsal bozukluklar icra ve sergileme potansiyeli de yüksek olunca ..

    Bunlar üstünden bir sosyal kimlikleme + dehşet yönetimi yapmak suretiyle ..

    Görsel işitsel uyaranlar kurgulanır, en şiddetli şekillerde..

    Bunlarda sinirsel açıdan rahatsız edici semptomlardan kurtulmak için de süreğen 7 - 24 harekete geçerler ki :

    İptal kültürü sayesinde kitleler sanki tasmayla gezen petlermiş gibi aykırı figürlerin unsurların üstüne salınır.

    Herhangi bir aykırı eylem davranış işbu kitlelere mensup bireylerde algısı öyle kodlandığı için, rahatsızlık yaratır çünkü kendini tehdit altında hisseder algısını gözlemleyemeyince..

    Başlar o da tetiklenip her tür bozukluk icra etmeye.

    Bu sayede her tür aykırı eylem tavır davranış hal elimine ederler, toplumsal mukavemeti yok ederler, ve bu kara cahil kitleler de toplumsal mukavemete mukavemet ederler.

    Ülkemizde de insanımız o kadar çok cahilleştirildi ve yozlaştırıldı ki, artık bir petten küçük büyükbaştan farksız bir şekilde hayat-i idame ediyorlar.

    Yani demek istediğim, bu kadar infial sosyal tansiyon dürtünün tavan yapması bu kadar da zoolojik seviyede güdülenme?

    Çok yakında boşalmalar öyle şiddetli olur ki? İç savaşa kadar gider zaten.

    Ülke insanı gerçekten çok kötü çok.

    Spin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın.



    Aslına bakarsanız bu arkadaşlar, benim açtığım konuları baltalamak için özel bir çaba sarfetmekteler. Bu konuşmalar @griffinn; benimle bağlantılı olmamış olsaydı muhtemelen eleştiri almazdı.
    Çok vardı bu arkadaşlardan ama çoğu mesajlarını silip kaçtılar. Bir kaç tane daha arkadaş kaldı böyle konuların konuşulmasını istemeyen.

    @haysebeyse; Örneğini alalım. Şimdi arkadaşımız daha önce bu konuda bir eleştiri yayınlamış mı bilmiyorum. @haysebeyse; Sizce bu konularda açılması gereken başlık sayısı sınırı haftada kaç olmalıdır? Çünkü ortalama haftada başlık açılmış. Haftada 1 mi olmalı?
    Cumhuriyetin yetiştirdiği bir öğretmenin sosyal meseleler hakkında oldukça iyi tespitleri olan bir forum konusuna sınırlama getirilmesini istemesi bu konuları gerçekten çok üzücü. En çok sizin katkı sağlamanız, en çok sizin toplumun bu konularda konuşmasını desteklemeniz gerekir.
  • 31-10-2023, 23:24:09
    #15
    Spin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın.



    Aslına bakarsanız bu arkadaşlar, benim açtığım konuları baltalamak için özel bir çaba sarfetmekteler. Bu konuşmalar @griffinn; benimle bağlantılı olmamış olsaydı muhtemelen eleştiri almazdı.
    Çok vardı bu arkadaşlardan ama çoğu mesajlarını silip kaçtılar. Bir kaç tane daha arkadaş kaldı böyle konuların konuşulmasını istemeyen.

    @haysebeyse; Örneğini alalım. Şimdi arkadaşımız daha önce bu konuda bir eleştiri yayınlamış mı bilmiyorum. @haysebeyse; Sizce bu konularda açılması gereken başlık sayısı sınırı haftada kaç olmalıdır? Çünkü ortalama haftada başlık açılmış. Haftada 1 mi olmalı?
    Cumhuriyetin yetiştirdiği bir öğretmenin sosyal meseleler hakkında oldukça iyi tespitleri olan bir forum konusuna sınırlama getirilmesini istemesi bu konuları gerçekten çok üzücü. En çok sizin katkı sağlamanız, en çok sizin toplumun bu konularda konuşmasını desteklemeniz gerekir.
    Hocam ben sizin yazdığınız yazının içeriğine dair hiçbir eleştiri yapmadım zaten. Sadece söylemek istediğim Off-Topic konularının bariz bir şekilde öne çıkıp esas öğrenmek istediğimiz bilgilere (Burası webmaster forumu olduğu için, başka bir amaçla kurulmuş olsa zaten ses çıkartmam hiç) erişim yaşarken zorluk çekmemiz. Belki dediğiniz gibi konu açma sınırlaması getirilmese de en azından off-topic veya maxi geyik gibi konuların ansayfada ilk sıralarda görünmesini engellemek te olabilir çözüm. Tabi bu da forum yönetimine kalmış bir şey, Sonuçta off-topic ve maxi geyik konuları sayesinde forumda açılan konu ve mesajlarda ciddi bir artış oluyor onlar da buna engel koymayı düşünmüyor sanırım.
  • 31-10-2023, 23:33:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    @Spin; @haysebeyse;

    Yazılım geliştiriyorum, iki üniversite bitirdim ve kendi işimi yapıyorum. Bu forum yöneticilerini ilgilendiren bir mesele, ve bu ibrazınızı doğrudan yöneticilere yapmak durumundasınız.

    Çünkü Off-Topic konularını ben çıkarmıyorum yukarıya, forum yetkilileri öyle düşünmüşler.

    Off-Topic konularını yukarıya koymazlar olur biter, yani burada serzenişte bulunacağınız ya da diyelim sinirleneceğiniz kişiler muhataplarınız forum yetkilileri.

    Burada açtığım konuda gayet de bilgilendirici.

    Bir forum yetkilisi e-posta yazışmalarında şey demişti.

    Sizin gibi bilgili ve değerli bir üyemizi kaybetmek istemeyiz. Bu yüzden forumu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    Burada kendimi övmekten ziyade şunu söylemek istiyorum, teknik bilgim bir hayli fazla lakin işim gereği ve de bazı özel nedenlerden dolayı buralarda da pek aktif olamıyorum.

    Şu an bahsettiğimiz husus örneğin, Beşinci kola ve kamu diplomasisine 18.Yüzyıl disipline toplum projesine dayanıyor.

    Burada da bunlara değinelim bir zahmet rica ediyorum.

    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sizin yazdığınız yazının içeriğine dair hiçbir eleştiri yapmadım zaten. Sadece söylemek istediğim Off-Topic konularının bariz bir şekilde öne çıkıp esas öğrenmek istediğimiz bilgilere (Burası webmaster forumu olduğu için, başka bir amaçla kurulmuş olsa zaten ses çıkartmam hiç) erişim yaşarken zorluk çekmemiz. Belki dediğiniz gibi konu açma sınırlaması getirilmese de en azından off-topic veya maxi geyik gibi konuların ansayfada ilk sıralarda görünmesini engellemek te olabilir çözüm. Tabi bu da forum yönetimine kalmış bir şey, Sonuçta off-topic ve maxi geyik konuları sayesinde forumda açılan konu ve mesajlarda ciddi bir artış oluyor onlar da buna engel koymayı düşünmüyor sanırım.
  • 31-10-2023, 23:42:08
    #17
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Spin; @haysebeyse;

    Yazılım geliştiriyorum, iki üniversite bitirdim ve kendi işimi yapıyorum. Bu forum yöneticilerini ilgilendiren bir mesele, ve bu ibrazınızı doğrudan yöneticilere yapmak durumundasınız.

    Çünkü Off-Topic konularını ben çıkarmıyorum yukarıya, forum yetkilileri öyle düşünmüşler.

    Off-Topic konularını yukarıya koymazlar olur biter, yani burada serzenişte bulunacağınız ya da diyelim sinirleneceğiniz kişiler muhataplarınız forum yetkilileri.

    Burada açtığım konuda gayet de bilgilendirici.

    Bir forum yetkilisi e-posta yazışmalarında şey demişti.

    Sizin gibi bilgili ve değerli bir üyemizi kaybetmek istemeyiz. Bu yüzden forumu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    Burada kendimi övmekten ziyade şunu söylemek istiyorum, teknik bilgim bir hayli fazla lakin işim gereği ve de bazı özel nedenlerden dolayı buralarda da pek aktif olamıyorum.

    Şu an bahsettiğimiz husus örneğin, Beşinci kola ve kamu diplomasisine 18.Yüzyıl disipline toplum projesine dayanıyor.

    Burada da bunlara değinelim bir zahmet rica ediyorum.
    Hocam kusura bakma sizinle forum üzerinden tartışma yapacak değilim, ben sadece forum işleyişi ile alakalı problem olarak gördüğüm hususu ifade ettim. Kendimi övmüyorum diyip 2 üniversite bitirdim, falan ettim filan ettim gibi laflara girmenize hiç gerek yok, karşınızdaki insanın kim olduğunu da bilmiyorsunuz. Tekrar ve son kez yazayım benim itiraz ettiğim tek konu "Webmaster forumu olan R10"da (Tırnak içerisinde özellikle yazdım belki ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız diye) Off-Topic veya Maxi Geyik konularının sadece ön planda daha fazla görünmesine engel olacak bir formül bulunabilir. Bunun muhatabı siz değilsiniz biliyorum fakat sizin konu içerisinde bu tartışma açıldığı için oraya yazdım. Kastım sizin konunuzu baltalamak veya yazınızı içeriğine dair bir eleştiri yapmak değil.

    Dipnot: Yazınızın içeriğine dair ufak bir eleştiri Bu yazı üslübu üsttenci ve ben bilirimci bir üslup. Forumda takılan insanların genel eğitim ve ilgi seviyelerini düşünerek söylüyorum buraya çok uyan yazı tipi değil. Daha akademik yayın yapan yerlerde yazabilirsiniz ya da herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir dil kullanarak bu yazıyı sadeleştirebilirsiniz.
  • 01-11-2023, 00:02:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eleştirinizi de anlayışla karşılıyorum, teşekkür de ederim.

    @Spin; @haysebeyse;

    Bak sevgili @haysebeyse; şu şekilde olaya açıklık getirmek isterim müsaden olursa.

    Bu yazı üslübu üsttenci ve ben bilirimci bir üslup -> Burada siz tetiklendiniz sinirsel açıdan, bu yüzdende böylesin bir davranış sergiliyorsunuz. Duygu durum yaşıyorsunuz daha doğrusu bu dürtü + işbu davranışa eğilim güdülenme?

    Size yapılan bu propagandadan, algıda seçicilik siz böylesin bir izlenim elde ediyorsunuz. Bakınız Algı yönetimi ve Toplum mühendisliği.

    Ne benim sizinle ne de sizin benimle hiçbir sorununuz yok pratik olarak.

    Dolayısıyla tüzel varlıkların ve otoritelerin işbu gelenek karizmatik otorite figürlerin, propaganda uzmanlarının, manipülatörlerin, propaganda unsurların sizlerin algısını manipüle etmesine izin vermeyin.

    Zira bu gebeşler bu bilmem ne ettiğimin evlatları bu figürler, Sevgili kardeşim @haysebeyse; kardeşim samimi olarak söylüyorum.

    • Ortalama ya da ortalama üstü pekiştireçler elde etmek statü sahibin olmak, grup içi pekişmek ve tatmin olmak, sinirselin doyum için anasını boyayıp babasına satan bu insan müsveddeleri?
    • Bu yüzden bu türden propaganda faaliyetlerine alet olup icra ediyorlar, karşılığı ev araba çocuğunu okula gönderme bilimum ihtiyaçlar temini için. Zaten kişisel gelişim bakınız Liberal tarafın basılı kültüründe Risale-i Nur bunlar bakınız geleneksel tarafın basılı kültüründe Risale-i nur?

    Yani @haysebeyse; sen benim için forumdaki bir arkadaşımsın, forumdaki bir kardeşimsin, propaganda çerçevesince bana da sayısız sosyal kimlik dayatıyorlar senin için.

    Atıyorum hayvan düşmanı olabilirsin, LGBT düşmanı olabilirsin, Din İman düşmanı , Vatan millet düşmanı olabilirsin, Kedi köpek düşmanı olabilirsin, Şucu bucu olabilirsin, Şu takım bu takım olabilirsin aklına ne geliyorsa?

    @haysebeyse; Lakin sen benim forumdaki bir arkadaşımsın kardeşim PRIORITY önceliğim bu ve öyle kalacaksın.

    Teşekkür ederim .

    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakma sizinle forum üzerinden tartışma yapacak değilim, ben sadece forum işleyişi ile alakalı problem olarak gördüğüm hususu ifade ettim. Kendimi övmüyorum diyip 2 üniversite bitirdim, falan ettim filan ettim gibi laflara girmenize hiç gerek yok, karşınızdaki insanın kim olduğunu da bilmiyorsunuz. Tekrar ve son kez yazayım benim itiraz ettiğim tek konu "Webmaster forumu olan R10"da (Tırnak içerisinde özellikle yazdım belki ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız diye) Off-Topic veya Maxi Geyik konularının sadece ön planda daha fazla görünmesine engel olacak bir formül bulunabilir. Bunun muhatabı siz değilsiniz biliyorum fakat sizin konu içerisinde bu tartışma açıldığı için oraya yazdım. Kastım sizin konunuzu baltalamak veya yazınızı içeriğine dair bir eleştiri yapmak değil.

    Dipnot: Yazınızın içeriğine dair ufak bir eleştiri Bu yazı üslübu üsttenci ve ben bilirimci bir üslup. Forumda takılan insanların genel eğitim ve ilgi seviyelerini düşünerek söylüyorum buraya çok uyan yazı tipi değil. Daha akademik yayın yapan yerlerde yazabilirsiniz ya da herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir dil kullanarak bu yazıyı sadeleştirebilirsiniz.