• 02-11-2023, 15:01:15
    #37
    Üyeliği durduruldu
    @SEOmuhendisi; @Spin; @Egemircey; @MurphyFashion; @Saitama;

    Benim tam olarak anlamadığım şey ben size yada şu forum ahalisine tam olarak ne yaptım?

    Bir zararımda yok, ısrarla daha neden beni süreğen böyle deşip deşip duruyorsunuz.

    Yıllar oldu aynı muhabbet, Hayır ban yiyorum gene yaranamıyorum.

    Param var canım çektiğinde yaptığım işim var aileme de bakıyorum.

    Şurada iki satır muhabbet istişare fasıl edelim dediğimiz zaman bir sövgüler dizen taraf var.

    Bir de ısrarla beni banlatmak isteyen taraf var.

    Sövgüler dizenlere de bir şey dediğim yok, ban yiyorum gene yaranamıyorum.

    Tam olarak benimle alakalı dert ne anlamadım ki.

    Bende deneyeceğiniz şansınızı piyangoda deneseniz üstüne bir de zengin olmuştunuz vallahi.

    Sizleri memnun ya da mutlu etmek için ne yapayım yapayım da bitsin bu konu!

    Beni de böyle kabul edin ya.

    @Saitama; @haysebeyse;

    İster sevap deyin ister iyilik, madem ki beyanınızda samimisiniz diyelim.

    Burada iki kelam ettik mi, istişare ettik mi münazara fasıl ettik mi benim hoşuma gidiyor.

    Mutlu da oluyorum, Çok ağır dönemler de geçirdim vakti zamanında.

    Benimle didişmek yada beni bir zarara uğratıp tatmin olmak yerine iyicilin bir davranış sergileyin de beni olduğum gibi kabul edin.

    Rica ediyorum sizlerden.

    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o değilde siz isim soyisim olmadan hesabı nasıl açtınız ?
  • 02-11-2023, 15:31:08
    #38
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOmuhendisi; @Spin; @Egemircey; @MurphyFashion; @Saitama;

    Benim tam olarak anlamadığım şey ben size yada şu forum ahalisine tam olarak ne yaptım?

    Bir zararımda yok, ısrarla daha neden beni süreğen böyle deşip deşip duruyorsunuz.

    Yıllar oldu aynı muhabbet, Hayır ban yiyorum gene yaranamıyorum.

    Param var canım çektiğinde yaptığım işim var aileme de bakıyorum.

    Şurada iki satır muhabbet istişare fasıl edelim dediğimiz zaman bir sövgüler dizen taraf var.

    Bir de ısrarla beni banlatmak isteyen taraf var.

    Sövgüler dizenlere de bir şey dediğim yok, ban yiyorum gene yaranamıyorum.

    Tam olarak benimle alakalı dert ne anlamadım ki.

    Bende deneyeceğiniz şansınızı piyangoda deneseniz üstüne bir de zengin olmuştunuz vallahi.

    Sizleri memnun ya da mutlu etmek için ne yapayım yapayım da bitsin bu konu!

    Beni de böyle kabul edin ya.

    @Saitama; @haysebeyse;

    İster sevap deyin ister iyilik, madem ki beyanınızda samimisiniz diyelim.

    Burada iki kelam ettik mi, istişare ettik mi münazara fasıl ettik mi benim hoşuma gidiyor.

    Mutlu da oluyorum, Çok ağır dönemler de geçirdim vakti zamanında.

    Benimle didişmek yada beni bir zarara uğratıp tatmin olmak yerine iyicilin bir davranış sergileyin de beni olduğum gibi kabul edin.

    Rica ediyorum sizlerden.
    Abi burası bir Forum. ,
    Kurallara uygun olduğu müddetçe, açtığın konular ilgili kategori başlığı altında olduğu müddetçe bir sorun yok.
    R10 yönetimini tebrik etmek lazım. Helal olsun r10 ekibine. Oldukça tarafsız davranıyor ve bu konularda fikir ve ifade özgürlüğüne sahip çıkıyor.
    Sen insanların kışkırtmalarına karşı kendini yorma. Yani ne hakkında konuşup konuşmayacağına bu insanlar karar vermiyorlar.
    Bu konularla ilgilenen insanlar gelirler tartışırlar, konu hakkında düşüncelerini ifade ederler.
    Ama insanlara forumda içerik yazma biz görmek istemiyoruz diyenlerin zaten varmak istedikleri sonuç belli.
    Dikkat ettiysen görmek istemiyorlar ama en çok bu insanlar bu konuları izliyorlar ve takip ediyorlar. En çok online olan ve konularla etkileşime giren insanlar bunlar.
    En çok onların dikkatini çekiyor başlıklar açılır açılmaz.

    Sen dert etme. Boşver. Meseleyi de kişisel algılama.
  • 02-11-2023, 15:41:43
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Mesele yıllar öncesine dayanıyor @Spin; kardeşim.

    Forumda organize şekilde benimle uğraşıyorlardı insanlar.

    Geyikler yapılıyordu hatta, efsaneler falan türüyor @SEOmuhendisi; bilir.

    Benim arkadaş listesine giren iki güne kalmaz banlanıyordu.

    Hali hazırda iptal linç ekiplerim vardı süreğen benle uğraşıyorlardı.

    Ve de sürekli bir benimle alakalı gizem açık falan arama durumu var yıllar oldu hala daha aynı.

    Hayır ben buyum abi yıllar oldu artık kabullenelim bir zahmet.

    Spin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi burası bir Forum. ,
    Kurallara uygun olduğu müddetçe, açtığın konular ilgili kategori başlığı altında olduğu müddetçe bir sorun yok.
    R10 yönetimini tebrik etmek lazım. Helal olsun r10 ekibine. Oldukça tarafsız davranıyor ve bu konularda fikir ve ifade özgürlüğüne sahip çıkıyor.
    Sen insanların kışkırtmalarına karşı kendini yorma. Yani ne hakkında konuşup konuşmayacağına bu insanlar karar vermiyorlar.
    Bu konularla ilgilenen insanlar gelirler tartışırlar, konu hakkında düşüncelerini ifade ederler.
    Ama insanlara forumda içerik yazma biz görmek istemiyoruz diyenlerin zaten varmak istedikleri sonuç belli.
    Dikkat ettiysen görmek istemiyorlar ama en çok bu insanlar bu konuları izliyorlar ve takip ediyorlar. En çok online olan ve konularla etkileşime giren insanlar bunlar.
    En çok onların dikkatini çekiyor başlıklar açılır açılmaz.

    Sen dert etme. Boşver. Meseleyi de kişisel algılama.
  • 02-11-2023, 15:49:32
    #40
    Hocam benim seninle bir sorunum yok hala uzatıyorsun konuyu, ben sadece off-topic konularının forumu fazlaca meşgul etmesinden dolayı şikayetimi dile getirdim. Başkaları ipe ilgili bir probleminiz varsa beni İlgilendirmez, ben zaten diyeceğimi demişim, zırt pırt (ya da senin tabiriyle süreğen bir şekilde) beni konuya etiketleme. Sevmem ben böyle uzatıp gidenleri. Benim için konu kapandı.
  • 25-03-2024, 23:11:28
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Zırt pırt ya da şu püh püh sana Griffin deyişiyle süreğen bir şekilde, Memlekette olup olup duruyor bunlar.

    Bakınız Karabüllük olayları 2024
  • 26-03-2024, 07:09:18
    #42
    Üyeliği durduruldu
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOmuhendisi; @Spin; @Egemircey; @MurphyFashion; @Saitama;

    Benim tam olarak anlamadığım şey ben size yada şu forum ahalisine tam olarak ne yaptım?

    Bir zararımda yok, ısrarla daha neden beni süreğen böyle deşip deşip duruyorsunuz.
    Dayı senin konular biraz karışık ve ağır geliyor. Biraz tefsire ihtiyacı var. Ben bile konudan birkaç cümleyi anlıyorum. Bir de etiketleme yapınca arkadaşlar irrite oluyor demek ki.

    Bizim toplumun sanat kültür eğlence akıl sorgulama düzeyi ortalama olarak bakarsak vasat durumda. O yüzden ağır konuları pek kaldıramıyoruz. Pavarotti ile Mozart ile dalga geçen ama iboyu büyük sanatçı zanneden bir kitle içinde yaşıyoruz.





    https://www.youtube.com/watch?v=-fMM...%C3%96ztekinTV