Mesele yıllar öncesine dayanıyor @Spin; kardeşim.

Forumda organize şekilde benimle uğraşıyorlardı insanlar.

Geyikler yapılıyordu hatta, efsaneler falan türüyor @SEOmuhendisi; bilir.

Benim arkadaş listesine giren iki güne kalmaz banlanıyordu.

Hali hazırda iptal linç ekiplerim vardı süreğen benle uğraşıyorlardı.

Ve de sürekli bir benimle alakalı gizem açık falan arama durumu var yıllar oldu hala daha aynı.

Hayır ben buyum abi yıllar oldu artık kabullenelim bir zahmet.

Spin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi burası bir Forum. ,
Kurallara uygun olduğu müddetçe, açtığın konular ilgili kategori başlığı altında olduğu müddetçe bir sorun yok.
R10 yönetimini tebrik etmek lazım. Helal olsun r10 ekibine. Oldukça tarafsız davranıyor ve bu konularda fikir ve ifade özgürlüğüne sahip çıkıyor.
Sen insanların kışkırtmalarına karşı kendini yorma. Yani ne hakkında konuşup konuşmayacağına bu insanlar karar vermiyorlar.
Bu konularla ilgilenen insanlar gelirler tartışırlar, konu hakkında düşüncelerini ifade ederler.
Ama insanlara forumda içerik yazma biz görmek istemiyoruz diyenlerin zaten varmak istedikleri sonuç belli.
Dikkat ettiysen görmek istemiyorlar ama en çok bu insanlar bu konuları izliyorlar ve takip ediyorlar. En çok online olan ve konularla etkileşime giren insanlar bunlar.
En çok onların dikkatini çekiyor başlıklar açılır açılmaz.

Sen dert etme. Boşver. Meseleyi de kişisel algılama.